Розгорнути меню

Відео

новини

всі новини

Изменение Deice

31.12.17

Засоленная Україна, або як за кордоном борються зі снігом

11.02.16

Вся правда про протиожеледни реагенти: підсумки круглого столу

13.01.16

Підсумки круглого столу на тему «Технологія зимового прибирання в Москві. Реагенти як один з факторів безпеки дорожнього руху та пішоходів »

Круглий стіл на тему «Технологія зимового прибирання в Москві. Реагенти як один з факторів безпеки дорожнього руху та пішоходів », який відбувся 25 лютого, зібрав провідних експертів в галузі вивчення та застосування протиожеледних матеріалів. Серед них - представники комунальних служб, професійні хіміки, екологи та науковці. Організатором заходу виступила Асоціація зимового утримання доріг за підтримки Департаменту житлово-комунального господарства та благоустрою міста Москви.
 
Заступник керівника Департаменту ЖКХіБ Володимир Єфімов розповів про Технології зимового прибирання, а також про схему протиожеледний обробки вулично-дорожньої мережі. Він підкреслив, що головне завдання комунальних служб взимку - забезпечити безпеку на дорогах - для автомобілістів, на тротуарах - для пішоходів. «Ми все робимо для того, щоб місто взимку жив у звичному ритмі. Тому без реагентів в нашій північній столиці не обійтися », - зазначив Єфімов. Він нагадав, що на проїжджій частині доріг застосовуються рідкі та тверді протиожеледні реагенти, а також гранітний щебінь фракції 2-5 мм. Рідкий реагент необхідний для змочування твердого реагенту при проведенні превентивних обробок дорожніх покриттів проїжджої частини. У дворах житлових будинків, на пішохідних дорогах і на дворових територіях застосовуються тільки тверді комбіновані протиожеледні реагенти.
 
Володимир Єфімов на закінчення доповіді навів таку статистику: на 56 стаціонарних снегосплавних пунктів і 150 мобільних снеготаялок комунальники в поточному зимовому сезоні вивезли майже 18 мільйонів кубометрів снігу. Для порівняння: щоб перевезти таку кількість снігу за один раз, потрібно 27 супертанкерів. Всі реагенти вітчизняного виробництва схвалені державною екологічною експертизою, підкреслив Володимир Єфімов.
 
Його підтримав заступник генерального директора «МосводоканалНИИпроект», доктор технічних наук, професор Олег приминить. За його словами, всі використовувані в Москві реагенти пройшли необхідні експертизи та випробування, вони не мають токсичного впливу на людину і природу.
 
Про еволюційний шлях застосування реагентів розповів Микита Борисюк, доцент Московського автомобільно-дорожнього державного технічного університету (МАДІ). «Від використання піско-соляних сумішей столиця відмовилася в 1992 році, так як вона забивала зливові каналізації. Їх очищення є дуже дорогою процедурою. Повсюдне застосування в той час технічної солі призвело до масової загибелі рослин, - зазначив Борисюк. Тому до піску і солі немає сенсу повертатися ».
 
У ході обговорення всі експерти висловилися за те, що обійтися без реагентів Москва не зможе. Одночасно вони підкреслили, що контроль за використанням протиожеледних матеріалів потрібно посилити. «Неможливо заборонити використання реагентів навіть у дворах, на дитячих майданчиках. Це призведе ще до більш серйозних проблем - збільшиться травмоопасность », - уклав Володимир Єфімов.
 
Довідково: 202 см снігу випало в Москві з жовтня 2014 по лютий 2015-го. Для порівняння: взимку 2013 - 2014 рр. - 151 см, 2 012 - 2 013 рр. - 328 см, 2011 - 2012 рр. - 207 см. У столицях світу середньорічна висота снігового покрову становить: у Нью-Йорку - 63,8 см, в Парижі - 63,7 см, в Берліні - 57,1 см.
   
   

 

Розгорнути меню